۱۳۹۰ آبان ۲۶, پنجشنبه

کوبا مجدداً به دبيرکلی WFDY انتخاب شد


در هجدهمين مجمع عمومی فدراسيون
جهانی جوانان دمکرات که روز هشتم نوامبر در ليسبون آغاز به کار کرد، کوبا مجدداً به دبيرکلی انتخاب شد. «ليگ جوانان کمونيست» کوبا برای سومين بار متوالی- تا سال ۲۰۱۵- به عنوان دبيرکل فدراسيون جهانی جوانان دمکرات انتخاب شد. هجدهمين مجمع عمومی فدراسيون جهانی جوانان دمکرات روز شنبه در ليسبون، پرتغال، با شرکت ۱۶۵ نماينده از ۸۶ سازمان، به کار خود پايان داد. همايش، عملکرد فدراسيون جهانی جوانان دمکرات در چهار سال گذشته را ارزيابی کرد، و بر ماهيت خود به عنوان يک سازمان جهانی ضدامپرياليست و صلح‌جو تأکيد مجدد نمود.
منبع: پرنسا لاتينا
۱۳ نوامبر ۲۰۱۱

ليسبون- در هجدهمين مجمع عمومی فدراسيون جهانی جوانان دمورات (WFDY) که روز هشتم نوامبر در اين پايتخت آغاز به کار کرد، کوبا مجدداً به دبيرکلی (WFDY) انتخاب شد.
«ليگ جوانان کمونيست» کوبا (UJC) برای سومين بار متوالی- تا سال ۲۰۱۵- به عنوان دبيرکل فدراسيون جهانی جوانان دمکرات انتخاب شد.
هجدهمين مجمع عمومی فدراسيون جهانی جوانان دمکرات روز شنبه در ليسبون، پرتغال، با شرکت ۱۶۵ نماينده از ۸۶ سازمان، به کار خود پايان داد.
همايش، عملکرد فدراسيون جهانی جوانان دمکرات در چهار سال گذشته را ارزيابی کرد، و بر ماهيت خود به عنوان يک سازمان جهانی ضدامپرياليست و صلح‌جو تأکيد مجدد نمود.
مجمع فدراسيون جهانی جوانان دمکرات خواهان حمايت بيش‌تر از ۵ ضدتروريست کوبايی شد که از سال ۱۹۹۸ در ايالات متحده زندانی هستند؛ و از مبارزه مردم کوبا عليه محاصره اقتصادی ايالات متحده حمايت کرد.
ليودميلا آلامو دبيراول، و لييرا سانچز، عضو هيأت ملی ليگ جوانان کمونيست، کوبا را در اين نشست نمايندگی کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر