۱۳۸۷ اسفند ۲۴, شنبه

نقل قو لهای از شخصیت های معروف گیتی

از ظا لمان روزکار مایکی هم (بریا)
رٌیس پو لیس مخفی استا لین بود که هزار ها با گناه و بیگنا ه را سر به نیست کرد و میگو یند روزی استا لین هر چه گشت وهر جا را پالید پیپ، سا عت دستی وچند صد روبل خود را در اطاقش نیا فت و همان بو د که به ( بر یا) زنگ زده و اورا به کر ملین خواسته و ما جرای مفقود ی اشیا ی خود را بو ی بیان نمود. (بر یا ) به استا لین گفت: تاوریش استا لین، به شما اطمینان هید هم که تا بیست و چار ساعت عا ملین چنین سر قت را گرفتار نموده و به سزای ا عمال شان خواهد رسا نید. هنوز سه سا عتی سپری نشده بود که زنگ تلفون( بریا) آمده و به استالین گفت.
رفیق استا لین، در اثر مساعی خستگی ناپزیر پولیس و قوا ی امنیت ملی ز یر اداره من ، سه نفر بجرم سر قت ا شیا ی شما گرفتار و تحقیقات ما از آنها شروع شده ا ست، از نتایج تحقیقات شما را بعداًمطلع خواهم نمود.
دوساعت بعد استا لین وقتی کرتی نظا می اش را میپو شید،متوجه شد که پیپ،سا عت ونو تها همه در جیب کرتی او قرار دارد و وی فرا موش نموده تا آن کرتی را بد قت بپالد پس فوری تلفون را برداشته وبه(بریا) زنگ زده وگفت:
رفیق (بریا) تمام اشیای که مفقود شده بود پیدا شده وشما سه کسی را که بجرم سرقت گرفتار نموده بودید ، آزاد سازید.
(بریا)با کمی تعلل جوا بداد:
اما رفیق استا لین یک ساعت قبل سه نفرمذکور بجرم سرقت اشیا ی شما اعتراف نمودند ونیم ساعت قبل از سوی محکمه نظامی به اعدام محکوم ودرست ده دقیقه قبل حکم اعدام درباره شان اجرا گردید.

۱ نظر:

  1. homayun jan salam ! weblog besyar zeba wa goshayesh weblog jadid ra barai shuma tabreek gofta wa mafaqyathai frawan barai shuma khahanam .
    http://www.tajikpress.com
    khalid

    پاسخحذف