۱۳۹۹ اردیبهشت ۴, پنجشنبه

پیام کمیته فعالین حزب دموکراتیک خلق افغانستان !


 
 
 
با اندوه بی پایان، خبرآمد که باز در دنیای غربت، مرگ یکی از بهترین های مان را به کام خود فرو برد و اعضای خانواده، رفقا و دوستانش را در سوگ و غم نشاند.

سخن از رفیق جاوید جویا، نواده ی زنده ياد سرور جويا، یکی از پیشگامان سازمان دموکراتیک جوانان افغانستان وعضو سرسپرده و پرافتخار ح.د.خ.ا می باشد که با نیرومندی واراده ی سرشار از خدمتگزاری به میهن و مردم، به خاطر رهایی زحمتکشان از پنجه های خونين انواع ستم و بهره کشی؛ در روشنی اندیشه ها و آرمان های حزب محبوب خود، تا پای جان رزمید و در این راه، بی عدالتی های سیاسی - اقتصادی - اجتماعی را نشانه گرفت و برای آزادی، دموکراسی، حق طلبی، برابری حقوق و آزادی های فردی و اجتماعی انسان ها، ترقی، عدالت و پیشرفت اجتماعی... به جنگ سیاسی و اندیشه ای بر ضد ارتجاع، استبداد، استعمار، استثمار، نژادپرستی، امپریالیسم و کلیه شیوه ها و شگرد های ستمگری، بهره کشی و بی عدالتی، رفت و هرگز در برابر زورگویی و ستمگری زورگویان و ستمگران تاریخ، تسلیم نشد.
درگذشت رفیق جاوید جویا را به همه رفقا و دوستان و کلیه رهروان راه عدالتخواهی، آزادی، دموکراسی، ترقی و پیشرفت اجتماعی تسلیت گفته، به بازماندگان و همه اعضای خانواده ی نيک نام روانشاد جويای بزرگوار؛ صبر و حوصله مندی می خواهیم.
یاد و خاطره ی رفیق جویا گرامی باد!
کمیته فعالین
ح. د. خ.ا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر