۱۳۹۸ شهریور ۴, دوشنبه

وزارت اطلاعات و فرهنگ افتخار لقب استادی به شريف غزل اهداد نمود





شريف غزل آوازخوان،اهنگساز،و موسيقي دادن برجسته افغانستان كه در يک خانواده هنرمند بدنيا آمده،چنانچه مامايش استاد بزرگ مرحوم استاد سرآهنگ ميباشد لقب استاد موسیقی را از وزارت اطلاعات و فرهنگ بدست آورد
.
شريف غزل از جمله جوانانی است كه در شهرک جوانان كميته مركزی سازمان دیمکراتیک جوانان افغانستان دست به ابتكار ايجاد و رهبری اركستر غزل گل سرخ زِد و يكجا با بخش های مختلف اركستر گل سرخ،گل كرد و چون الماس درخشيد.
شريف غزل به دورترين نقاط كشور برای جوانان و سربازان قوای مسلح وقت كنسرت داد و دل هزاران شونده موسيقی خویش را به دست گرفت.
شريف غزل ده ها بار به خارج از كشور سفر های هنری داشت،هر بار بهتر از گذشته نشان داد كه هنرمند است و شايسته بهترين القاب.
بياد دارم كه در فيستيوال جوانان انقره مرکز تركيه همه انتظار داشتند تا شريف غزل بخواند،كف زدن ها و استقبال از وی برای هيت رسمی و همراهان هنری ما افتخار آفرين بود.
امروز شريف غزل پخته تر و ناب تر شده،صدايش روح و روان انسان را نوازش ميدهد و باور انسان به آينده موسيقی كشور ما بار بار افزايش ميابد.
افتخار اهدای لقب استادی به شريف غزل مربوط ميشود به هر شهروند وطن عزيز ما و همچنان بر ميگردد به سازمان ديموكراتيك جوانان افغانستان كه پس از خانواده هنری اش خانه ی استاد شريف غزل بخاطر آموزش و رشد هنر بزرگ اش بود.
اين افتخار بزرگ را به همه هنر دوستان كه مرز جغرافيه در آن مطرح نيست،به همه وطنداران ام،به خانواده بزرگ سازمان ديموكراتيك جوانان افغانستان(اتحاديه جوانان) و به شخص استاد غزل عزيز از ته دل تبريک عرض ميدارم.
بگذار استاد شريف غزل صد سال دگر زنده باشد و مقام وی در موسيقی و زنده گی اش در آن بالا ها آنچنان كه ما همه آرزو داريم برای همیش باقی بماند.
درود و مهر
صمد كارمند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر