۱۳۹۷ مهر ۲۵, چهارشنبه

طالبان جبار قهرمان را به قتل رسانید

 
 
عمر زواک، سخنگوی والی هلمند امروز چهارشنبه (۲۵ میزان) تأیید می کند که جبار قهرمان در انفجاری در دفتر پیکارهای انتخاباتی‌اش در شهر لشکرگاه این ولایت، جان باخت.
او می‌افزاید که این انفجار هنگامی رخ داد که مواد انفجاری که در چوکی آقای قهرمان جا به‌جا شده بود، منفجر شد که درنتیجۀ آن سه تن به شمول قهرمان، جان باختند و هفت تن دیگر، زخم برداشته‌اند
 بنگاه شیطان سی( بی بی سی) اعلام داشت که طالبان مسوولیت این حمله را به عهده گرفتند.
عبدالجبار قهرمان در دوران حاکمیت “حزب دموکراتیک خلق افغانستان” و پس ازان “حزب وطن” به رهبری فقید دکتور نجیب الله مسوولیت پست های نظامی را به عهده  داشت.  او در بیست و هشت جولای سال پار  رئیس کمیته انسجام “حزب وطن” تعیین شد  و درین همایش حمایت عام و تام خویش را از حکومت آقای اشرف غنی اعلام کرد. در دور شانزدهم نماینده ی مردم ولایت هلمند در پارلمان انتخاب شد.
 قهرمان برای یک سال مشاور رئیس جمهوری و مسئول هماهنگی نیروهای امنیتی در ولایت هلمند بود که هیچگونه بهبودی در اوضاع امنیتی هلمند پدید نیامد.
بیشترین حامیان رسانه ای آقای قهرمان به پیروی از قهرمان، حامیان حکمتیار و طالبان نیز بودند. چونانیکه خود ایشان نیز به حمایت ازسیاست های طالب پروری ارگ می پرداخت؛ شوربختانه امروز طالبان جانش را گرفتند.
این حمله تروریستی یک پیام صریح و روشنی است برای دوستان ونزدیکان و همرهان مرحومی جبار قهرمان که باید دوست را از دشمن تفکیک نموده و از نزدیکی و دوستی با بنیادگرایی و گروهک های تروریستی جدن بپرهیزند. داعش برای حصول منافع خارجی ها به هیچ کس، از هیچ قومی و ملیتی رحم نمیکنند. پس یایست منافع مردم  و وطن را نسبت به منافع خارجی ها ترجیع دهیم!.ن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر