۱۳۹۷ تیر ۱۰, یکشنبه

راويل سنگ، عزيز ترين رفيق وهمدل زندگيم رفت.

  • راويل سنگ، عزيز ترين رفيق وهمدل زندگيم رفت. فكرم توانايي بيان حالت دلم را ندارد، هرچه مينويسم با اشكهاي كه ازچشمم روي سكرينم ميريزند، تاآخيرنميرسد. من بيشترازسي سال رفاقتم بااين فرشته يك حرف تند وعاري ازمحبت نشنيده ام. وقتي ناتوان ميشدم دستتش روي شانه ام ميبود وميگفت حميدي مه همرايت هستم، از روزگاركه بيحد آزرده ميشد، مثلا سه سال پيش درمركزشهركابل دستارش رابزمين زده بودند، ميگفت ازخاطرتواينجه هستم. من صادق ووطنپرست ترازاو نديدم. رفيق وكاكه تر ازاونديدم. من حليم ترو موودب وبرده بار ترازاونديدم. من متواضع ومهربانتر ازاونديدم. من خرابات و بادل بزرگترازاونديدم. اوهمه را بدون پيش قضاوت ها دوست ميداشت. من امروز براي اولين باردر زندگيم، به اين پيمانه خودرا تنها احساس ميكنم. جايت دربرماخالي شد ولي درل مابزرگتر رفيق عزيرم! بصیر حمیدی ***********
  •  با اندوه بزرگ یک گُل ديگر از بهترين کادر های س د ج ا را پر پر کردند و با خون اش هولی رخسار شد و ديگر در ميان ما نيست ؛ راويل سنگ معاون كميته سراسري هندوباوران و سيك هاي افغانستان و يكي از شخصیت های فعال در امور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور در اثر حملهء انتحاري توسط دشمنان انسانیت در شهر جلال اباد با تعدادي ديگر از هموطنان ما كشته شده به جاویدانگي پيوست. این اندوه بزرگ را برای خانواده داغدیده اش،برای همکاران و هم رزمان س.د.ج.ا و همه هموطنان گرامی تسلیت میگوییم. روان اش شاد و ياد اش گرامي باد درفش جوانان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر