۱۳۹۵ مرداد ۳۰, شنبه

«کمونیست‌ »های بی‌دندان یاقهرمانان،



«کمونیست‌ »های بی‌دندان یاقهرمانان،

این مرد را که در تصویر می‌بینیدبه اصطلاح دشمنان مردم افغانستان یک منصب‌دار حکومت کمونیست‌ها (هرچند حزب دموکراتیک خلق افغانستان درهیچ سند حزبی و به گونۀ رسمی هیچ‌گاه خود را حزب کمونیست نخوانده است) می‌باشد. و حالا از رهگذر خرید و فروش «تخم مرغ» روزگار می‌گذراند. شاید سرمایه‌اش کمتراز ۳۰۰۰ افغانی باشد و این‌که از سه هزار چقدر عاید می‌کند و چقدر خرچ زن بچه‌اش می‌شود خود یک معجزه است..

البته چیزی جالبی نیست و شما نیز ده‌ها نمونه از این تیپ آدم‌ها را در زنده‌گی و ماحول خود داشته باشید.
این جنس مردم می‌گویند: ما نخوردیم (یعنی که مرتکب جنایاتی چون رشوه ، اختلاس ،غصب نشده وخیانت به بیت‌المال نکردیم.)
البته برای نسل امروزی بسیار جالب و نادر است که کسی منصب‌دار باشد و یا مامور ملکی دولت باشد و (نخورد) و برای ما بسیار جالب است که حزبی ها چرا نمی‌خوردند، مگر دندان نداشتند، شکم نداشتند، زن و بچه نداشتندودرنهایت نفس نداشتند، یا آن زمان (خوردن!) فرهنگ نبوده است؟؟
درحالی‌که (نخوردن!) یک وظیفۀ ابتدایی و مکلفیت بسیار عادی یک «انسان» به خصوص یک «مسلمان» می‌باشد. و امروز از برکت!فسادگسترده، همان‌هایی که (نمی‌خوردند) در پیش ما به قهرمان‌هایی مبدل شده‌ که به دیدۀ تقدیس به آن‌ها می‌نگریم. پس به این حساب در کشورهایی که ماموران دولتی‌اش کم می‌خورند یا هیچ نمی‌خورند. آن سرزمین قهرمان‌ها و سرزمین فرشته‌هایی استند که اصلاً دندان برای خوردن ندارند.
درود بی نهایت به چنین رادمردان تاریخ مهین پرافتخار ما !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر