۱۳۹۴ اسفند ۲۶, چهارشنبه

پیام برید جنرال خوشحال پیروز قهرمان جمهوری افغانستان

 


پیام برید جنرال خوشحال پیروز قهرمان جمهوری افغانستان،
به منسوبین و سربازان اردوی ملی و سائر نیروهای امنیتی افغانستان

هموطنان عزیز، سربازان و منسوبین دلیر و قهرمان افغان!
سالهاست که کشور و مردم شریف ما در آتشی خانمانسوز جنگِ ویرانگر میسوزند و میسازند. اما با درد و دریغ که درین مدت دولتمردان ما تنها در غم جمع اوری پول و بدست اوردن مقام ها، به قیمت تفرقه اندازی در میان اقوام و اقشار ملت واحد ما، بوده اند و از احساس وطندوستی فرسنگها فاصله گرفته اند. با تأسف که با استفاده ازین حالتِ هرج و مرج سیاسی در افغانستان، کشورهای همسایه بخصوص پاکستان که همواره افغانها را از پشت و رخ به خنجر زده است با چشم سفیدی جرأت انرا پیدا کرد که در تمام امور داخلی کشور ما مداخله کنند و حتی بر حریم مقدس خاک وطن ما، خلاف قوانین پذیرفته شده یی بین المللی، مستقیماً و بطور آشکار تجاوز کنند و با انداخت راکتها توسط اردوی منظم این کشور لعین مردم شریف ما را بقتل برسانند. 

شاید اینها تاریخ پر افتخار افغانها را فراموش کرده اند و فراموش کرده اند که:
...افغان د ننگ په کار کې
خپل پور نه پریږدي پردي ته، دا تقدیر دی نه بدلیږي.
اینک سربازان و افسران قهرمان نیروهای امنیتی سرحدی کشور عزیز ما به ندای دردناک مادر وطن لبیک گفتند و طی عملیات سری شبانه در چند ساعت معدود حریم مقدس خاک وطن را از حضور کثیف متجاوزین پاکستانی پاک نمودند و تعهد مقدس عسکری شانرا برای دفاع از تمامیت ارضی مادروطن تجدید نموده و ثابت کردند که خون پدران و نیاکان دلیر و قهرمان ما هنوز در رگهای مان سرد نشده است.
اینجانب، منحیث یک سرباز سابقه دار اردوی افغانستان با تمام احساس وطندوستی ازین اقدامی شجاعانه و مشروع و دفاعی سربازان و افسران قوای سرحدی افغانستان استقبال و حمایت میکنم و در صورت لزوم، با وصف اینکه یک عضوی بدنم را در جنگ دفاع از جلال آباد در مقابل متجاوزین پاکستانی از دست داده ام، هنوز حاضرم در خط اول جبهه برای دفاع از خاک و نوامیس ملی ما دوشادوش شما بایستم. باور دارم که پاکستانی ها هیچ گاه جرأت وارد شدن به میدان جنگ با افغانها را ندارند و نخواهند داشت اما بهرحال شما منتظر و اماده هر نوع عکس العمل این کشور مکار و کینه توز باشید و بیادشان بدهید که:
اینجا دلاوران گذرگاهی امتحان
یا سر نثار کنند یا کامران شوند
پیروزی تنها به تجهیزات مدهش و مدرن نظامی نه بلکه به مورال عالی نظامی و همچنان باور بر مقدسات نیاز دارد و برای ما افغانها تقدس مادر بالاتر از همه چیز است. وطن مادر ماست و ما از مادر وطن به قیمت سر دفاع خواهیم کرد.
زنده باد افغانستان و مردم شریف و قهرمانش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر